CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Friday, November 19, 2010

mY baBy giRL daH beSar rupaNya.....

Kelmarin merupakan last day persekolahan utk anak dara saya tahun nie...
Teacher dia suruh pakaikan baju biasa jer sebab diorang nak adakan party then ada penyerahan report card, gambar kelas dan jugak gambar konsert hari tu..
Ermm,tak sangka bah besar rupanya baby girl saya yg sorang nie..sedar2 dah 5 tahun..dah habis setahun pun sesi persekolahan dia kat sekolah tadika!
Then, hari tu dia ada tunjuk then merengek2 suruh saya order gambar yg diorg shoot masa sebelum konsert hari tu...order laa 2 keping saiz 5R dan 4 keping saiz 3R..
Jom tengok gambar2 budak cinonet nih..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hehehehe...gambar dia dalam pose yg diajar oleh photographer pd malam tu...siap ada bulu2 gitu!
Mekap tu cikgu2 nya yg mekapkan...ya ampuunnn!! Meghelip!!


2 keping gambar yang sama dalam saiz 3R


Gambar kedua..
Dalam pakaian tarian kumpulan utk konsert dia malam tu..
Malam tu aku pun x paham ape kisah lagu yg dia nyanyi tu..
Tapi tajuknya "Bu Dao Weng"..aku tanya member Cina aku dia cakap maksudnya lebih kurang macam "Humpty Dumpty" laa..
Meghah menyala meghelipp!!

Nie gambar Tyea dgn classmatesnya..
Ikutkan dalam kelas nie ada 25 orang..
Try cari mana satu anak aku??
Hehehe..ya betul! Yg berdiri kat tengah2 tu..yg rambut ala2 anak rusa Nani tu..wakakaka..
Rambut tu keje teacher dia laa..hihihih..tenkiu teacher!
Close up skettt..
Say cheeseeee!!;-)

Then dia tunjukkan report card nie plak kat saya..
Perasaan saya masa terima benda alah nie??
Wahhh!! Teruja tak terkata!
Selama nie dok pass report card budak2 kat parents, isi markah, sign n komen2 bagi jer kat mak bapak!
Tup2 hari ni aku sendiri plak yg terima, baca n sign kat ruangan tanda tangan parents!
Haihhh..bangga+teruja+kembang segala2 terasa!
Kejap jer dah besar anak aku..dah sign report card anak sendiri plak sekarang! Hehehehe..
Nie plak results anak dara aku nie..
Sungguhpun baru exam peringkat sekolah tadika..tapi rasa happy+proud tu tetap ada sebab dia jawab soalan nie dgn daya usaha dia sendiri..then aku tengok semua subjek ada peningkatan except Science jer turun 5 markah..at least total percentage dia meningkat! Hapyyy!!!
Kalo dulu dpt no.11 dari 25 orang..tapi kali kedua nie dia dapat no.5 dari 25 orang!
happy sebab masih top 5!! Chaiyok my girls!!
I'm proud of youuu...;-)
Owhh..maybe peningkatan markah disebabkan kehadiran ke sekolah yg lebih better than semester 1 dulu agaknya!
Aku nampak gak sejak semester 2 nie dia dah rajin pi sekolah,dah x liat nak bangun n dah x merengek2 nak ke sekolah mcm tahun lepas! Alhamdulillahh..senang laa bila nak masuk alam persekolahan yg sebenar nanti..

Paper BM : 96 %
Haih!! Mane aci..sepatutnya kene dapat 100% laa sebab mamanya Cikgu BM!
Kena kerja keras lagi lepas nie,..huhu

BI : 88%

Maths : 84%

Science : 92%

Jawi : 100%
Dah 2 kali dia dapat full marks..
haihh..ada bakat nak jadi ustazah ke nie?? Insya Allahh..;p
Ini pula hasil kerja seni anak dara saya..

Tanglung

Tapak tangan berwajah sedih!
PS : ANAK DARA SAYA DAH BESAR RUPANYA! ( BOLEHLAH TAMBAH ANAK LAGI LEPAS NIE..HAHAHA)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...