CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, January 15, 2011

Silky White Lightening 2-Way Foundation & In2It Sheer Blusher

Pagi2 Ahad yg ceria nie nak share info pasal 2 jenis produk yg sedang aku gunakan dalam tempoh percubaan..
Silky White Lightening 2-Way Foundation SPF 20 (01 Light)
Sheer Shimmer Blush In2It (SB 01 Pink Pearl)
Dah dekat sebulan aku gunakan produk nie..
Tu pun masa tunggu order KFC barrel lambat siap hari tu..ofkoss laa aku tak gigih menunggu semata2 kat KFC tu selama hampir setengah jam !
Masa yg ada tu, mestilah digunakan dgn sebaik mungkin...
Jalan terbaik,merayau2 ke Watson untuk xtvt cuci2 mata + cuci poket sekali! Kui3x...
Kebetulanlah pulak stok compact powder dgn blusher dah yilekkk..
Bagi yg kenal aku..memang dah tau..
Priority aku utk membeli sesuatu barang ialah murah tetapi berkualiti then aku rasakan sesuai dgn kulit aku yg x berapa nak cerah nie..
Selalunya utk bedak memang aku akan pilih yg lebih cerah dari ton kulit aku,foundation pun sama...
Utk blusher plak, aku akan pilih yg ada pink based...(walaupun aku sedar utk kulit x berapa nak cerah sepatutnya kaler peach/ lebih terang adalah lebih baik!)..
So far...
Sangat suka dgn kedua2 produk nie..macam match jer dgn kulit aku..
Dah laa murah..harga pun memang berbaloi2..tapi dah lupa berapa plak harganya..tapi dlm belas2 ringgit jer..sangat affordable!
Tak percaya? Cubalah sendiri...;-)
(Ayat bajet2 iklan!)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...