CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Sunday, March 13, 2011

maJLis peRTunaNgaN meMber..

Hari nie 13 Mac 2011..masa dok relax2 kat umah dpt sms dr Nor member paling ceria n suka tolong orang...dia ajak aku temankan dia ke rumah salah seorang rakan satu sekolah yg bakal melangsungkan pertunangannya hari nie..ermm..eloklah tu..boleh hilangkan boring asyik terperap kat rumah jer masa cuti nie..nie dia si tunangan orang yg aku maksudkan tu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dak Farah nie..
Kira pangkat adik2 laa dari aku..umur dlm 26-27 kot..
Masa kitorg sampai umah nie, dia belum bersiap lagi..sempat gak laa tengok akak dia sendiri make upkan dia..
Tema kaler coklat giteww..
Tahniah kerana sudah bergelar tunangan org!
Hantara dr pihak perempuan kepada pihak lelaki

Agenda wajib..
Aku macam terkejut, yg si Farah pulak terpejam ! Haha



Turn Nor dgn Pia Comei plak bergambar dgn cik tunangan

Rombongan..

Sesi menyarung cincin

Hantaran dari kedua-dua belah pihak





Masa yg ditunggu2..
Yeahaaaa..!!
Kebulur dah tahap babun sebab paginya bekpes dgn nasik goreng sajork!
Anak2 pun dh merengek lapar+ngantuk+penat+panas!
Makan dgn asyiknya..mabeles2..Alhamdulillahhh..
Tengok tuh! sajer jer..i nak tangkap gambar u..u sajer jer nak cover2 dgn phone tuh..huhu

Aku dgn anak2 aku..
Sempat lagi Isyraff buat PEACE kat Acik Nor yer?? Hehe..
Tyea plak..dh kebulur sgt agaknya..tak pedulik kiri-kanan dah..haha

Then masuk dlm umah bergambar dgn bakal pengantin nie..
So sweet..ustaz lulusan Mesir katanya..Alhamdulillah..jodoh Farah dgn ustaz..;-)

Tersenyum simpul Farah dgn encik tunangnya!

Last sekali....
Wajib la bergambar dengan bakal penganti nie b4 balik..-)
Anyway, sangat enjoy dpt dtg memeriahkan majlis..
To Nor, TQ sebab sudi ajak i temankan u..jgn serik nak ajak i lagi taw..manalah tau serik dgn karenah anak2 i..hihihi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...