CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, July 30, 2011

taHniah buaT peneRiMa2 APC 2010


Lagi n3 pasal Majlis APC ritu...jgn muak yer? Kata blog personal..so haruslah serve as my online diary kan? Sajer nak cool kan hati dan perasaan yg tengah bengang sekarang nie..membuak2 rasa BENGANG sekarang nie...dua sebab utama iaitu pasal xleh nak key in markah budak2 kat SAPS...err,bukan setakat xleh nak key in..malah yg aku key in kat skolah tadi pun turut hilang..lenyap ntah hantu mana makan agaknya! Sia2 jer masa free aku kat skolah dok ngadap satu2 buat benda tu tadi...tu satu hal..
Satu hal lagi, bengang pasal bola geng HARIMAU MALAYA yang x berapa nak menjadi...ermmm...malas laa nak komen banyak2..bola kan BULAT! hihihi..


Hai-O..Choice For Life...
Hahahaha...




Wajah2 orang2 kaya nie...hehehe...







 Hehehe..begitulah kisahnya pada 25hb ritu..tak sabar nak tunggu habis tugas jadi usherer Pegawai PPD dgn Timbalan Ketua JPNS..x sabar nak jadi jurugambar tak bertauliah kepada member2 nie! Sanggup buat kali pertamanya aku angkut NIKON DSLR hubby ke majlis nie...ape lagi..tanpa mempedulikan org lain. aku snap jer gambar2 diorg nie tanpa henti! Wakakak..mujur kebanyakan depa nie dah paham bebenor dgn habit aku!
Lepas tu...
Tak nak lepaskan peluang 'ambik berkat' bergambar dgn member2 yang bertuah nie..

Mula2 dgn Pn Malar..
Cikgu Sains & Kimia (betul ker? Ke Biologi??) Ntah..hentam jer laa labu! Aku pun bukan reti sgt ape beza subjek2 tu.,.maklumlah...budak budak Science stream masa sekolah dolu2..;-)

Aku & Kak Fedya :
Hoiihhhh...terasa betapa 'giant'nya aku bila bergambar dgn ibu beranak 4 yang cinonet nie...huhuhu..

Aku & Kak Ton :
Haaa..dgn Kak Ton baru rasa balance! Hihihi..


Kak Aida Harliza :
 Cikgu BI..dah terpaksa membongkok plak bila dgn Kak AIda! Hihi..



Kak Jue :
Ustazah yang comel lote! Awet muda jer dia nie...;p



Dengan yang lain2 x sempat plak nak bergambar...sudahnya, mula laa sawan aku datang balik!
Xde props nak berpossing, fail nie yg jadi mangsanya! Bajet2 laa dapat APC! Wakaka...

Last sekali...
Kasi chance laa kat tuan punya blog possing sorang2..;p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...