CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, July 30, 2011

SOGO : haSiL shoPPinG faSa peRtaMa..hihi..


Lepas wat n3 luahan hati pasal journey kami laki-bini ke SOGO ritu, meh laa nak tempek gambar2 bukti 'kegigihan' kami Jumaat lepas...takde laa banyak mana, shopping ala kadar ikut kemampuan diri sajer..ikutkan belum semuanya sempat dibeli...contohnya kasut anak2 tak sempat nak cari sebab nak kejar komuter last malam tu..takper laa nanti senang2 datang lagi..tak pun beli kat Selayang sudahh..
Gambar kat atas tu masa kami kat dalam kete...snap sebab boring stuck dlm jammed! Dah nak dekat sampai SOGO dah nie..tau2 kene pusing balik! Letihhhh makkkkk..!!
Okey, malas nak story panjang lebar pasal journey kami hari tu..sape2 yg dah baca n3 terdahulu msti tau betapa 'gigih+kental'nya kami hari tu...
Tapi takper laa..at least, dapat jugak laa barang2 yg dihajati..;p
Alhamdulillahhh..

Oghe Klate panggil SUPET GHOKGHAK...hihihi..
Official plastic bag from SOGO..
Xde paper bag..plastic bag pun okey laa..
Dalam plastik nie ada laa sikit baju baru untuk anak2..
Dapat laa berbaju baru anak2 aku nanti..;p


Nie Isyraff punya...
Dapat laa 3 helai seluar, sehelai jeans n 2 helai khakis..
T-shirt berkolar 4 helai, tak berkolar 2 helai..
Semuanya sale 50% - 70% !! Memang terbaik laa..;p

 

Yang nie brand POLO...before less RM89.90..after less RM29.90 sehelai...
Berkenan giler kalo budak2 lelaki pakai brand nie..nampak smart jer!..;p


Macam biasa, tiap2 tahu kalo gi SOGO mesti nak tinjau kat brand MIKI...design dia lawa2 n kena laa dgn taste mama dgn abahnya! Yg nie murah jer..RM13.90 sehelai after less..

 

Cari gak sehelai yang murah2 brand Garfields nie..boleh wat pakai ganti2..pun murah gak RM13.90 sehelai..

 

Sambar seluar 3 helai untuk anak teruna aku..semuanya brand MIKI..brand lain macam xde saiz jer untuk Isyraff..lagipun nak cepat so ambik jer laa...yang jeans tu RM23.90..lagi dua jenis khakis tu RM19.90 sehelai..murah kan?? I loikee!!


Settle bab anak teruna, nie anak2 dara aku punya plak!!
Semuanya nampak pink jer kan? Maybe baju girls memang banyak kaler pink kot! Nak2 lagi brand Barbie mmg banyak kaler pink...ke mama dia yg fanatik pink? Muahahaha...

 

Brand Barbie jer laa kalo untuk anak dara pun, kan? Lagipun anak dara aku yg sorang tu memang HANTU BARBIE! Memang best shopping time member card sale tu sebab kalau takde less memang harganya aku takkan beli laa...sebab less bolehlah beli...;p

 

Disney's : After less RM33.90
Kebanyakan aku sengaja ambik yg saiz besar2..biar boleh pakai lama sikit! Tapi nanti raya pakai konpem laa menggelebeh..dah laa anak dara aku tu kurus cikeding mcm aku zmn2 dulu! Hehehe..

 

Alhamdulillahhh... cukuplah pembelian untuk anak2 bulan nie.. Insya Allah, bulan depan beli kasut/ sandal dengan baju n jeans sorang sehelai dua lagi...cari kat Selayang Mall sudahh..x koser nak gi KL lagi kot bulan2 posa nie..huhu..
Then, sempat laa jugak sambar kain sedondon kaler biru untuk 3 orang iaitu untuk aku, mak aku dgn Tyea...nak belikan untuk Uya sekali pun sebab dia raya ketiga baru balik..dah tu, dia konpem xleh nak pakai baju kurung tahun nie..ngeh3x..
Kain murah jer..sambar kat Kamdar...RM7.02 semeter! Biasak laa..standard kain aku semuanya yg bawah RM50 sepasang! Paling mahal pun RM50 jer kott...hehe..
Nak tengok mcmane rupa kain tu??
Jom scroll..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 
Ha....nie jer punnnnn...
Ada rupa sarung kusyen tak corak dia?? Ke kain langsir?? hahaha..
Ade aku kesah?? yang penting kaler biru..sebab kain2 lain xde yg kaler biru mcm nie..pastu yg nie murah n berbaloi2 kalo beli..then satu lagi paling best sebab corak dia abstrak !Takde serabut dgn bunga n daun segala! Aku nie kalau boleh lagi simple lagi best!
Dah terbayang nak tempah mcm biasa laa kurung moden then nanti nak suruh tailor siapkan awal sebab nak jahit manik kat tangan dgn leher baju nie..kalu rajin lagi nak jahit kat bawah baju jugak! Insya Allahhh...;p
Nie jer laa kot sehelai baju raya aku..raya yang lain2 tu pakai jer laa baju2 yg dah sedia ada...
Sekian, n3 pasal hasil shopping kami yg tak seberapa hari tu...
PS: Baju dah dapat, nanti nak cari tudung+brooch+kasut plak...hihihi..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...