CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, September 10, 2011

6 ketul Dunkin Donut's & Seketul Karipap Gergasi...

 Masa OTW balik ke Selayang ritu, kami singgah 'melepaskan' hajat masing2 kat Hentian Tapah...mr hubby pun nak beli buah2an untuk mak dgn ayah dia...sempat laa cuci2 mata then tersesat masuk kat dalam Restoran Dunkin' Donut...pilih laa 6 biji donut dgn harga RM12++ pelbagai flavour...kalo nak ikutkan rupa paras memang mcm2 ada tapi takut tak tertelan jer kalo ambik yang pelik2. Kang x pasal2 mama dgn abah gakk jadi perigi buruk tukang perabiskan donut2 tersebut!
Secara jakunnya, nie kali kedua kot aku merasa Dunkin' Donuts...hihi..asyik merasa Big Apple Donuts jer..
SO far bolehlah tahan..aku nie kureng sikit kalo yg manis2 sangat..;p






Tyea habiskan seketul yg Smiley kaler kuning tu..Isyraff habiskan seketul yang ChocoReng tu then aku dgn abahnya rasa sorang sikit yg Coklat+Kelapa dgn Banana Filling tu..
Tak abes balik simpan dlm fridge kat umah..;p

Beralih pula kita ke kisah Karipap Gergasi berinti kentang yang berharga RM1.50 sebiji yang dibeli di salah sebuah restoran di R&R Tapah tu..hubby beli 2 bijik..aku makan separuh bijik, dia habiskan the rest...konyang owhh sebab godabak besaunya! Hehehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...