CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Friday, June 3, 2011

pOLka dOt diE haRD faN...

     Amaran : Kalau x suka tgk gambar2 nie boleh click butang X kat atas tu laju2..sekian, harap maklum!

                                      Nie time nak gi kenduri kawen Camie n Amin ritu..

                                                                         Lalalalalala...

Sebut pasal POLKA DOT nie...aku memang cair habes laa...
Ntah macam mana la aku tangkap cintun sgt2 dengan sebarang item yg bermotifkan POLKA DOT nie..teringat masa sekolah dulu2..aku ada 2 org kawan..sorang fanatik Sunflower mengalahkan Jaafar Onn! while sorang lagi fanatik Garfield! Haihhh..masa tu aku takde fanatik kat aper2 bende pun..muka pun ala2 innocent suci murni jer xde nak serong2 mcm sekarang!  ...
Tapi sejak masuk UPSI 11 years ago chewah!! Bajet2 speaking London uols!!.. ntah mcamane laa bulat2 nie menghantui hidupku..hehehe..
Start dari situ, pantang nampak bende2 yg ada motof POLKA DOT jer konpem aku nak ushar lama2...tak kira laa, shawl/tudung ke,baju ke, kain pasang ke...konpem melekat kat mata dgn hati aku nie...mujur masa kawen aku tak wat tema POLKA DOT jer..kalo x mesti masuk Malaysia Book Of Records..haha..
Nie nak tempek barang 3-4 keping gambar Cikgu Ieda dgn baju kurung cotton murah semeter RM8  kaler hitam putih POLKA DOT yg menjadi peberet wat masa nie...
Ada lagi sepasang kain chiffon tapi itu kaler blue black+white n dotnya lebih besar dr yg nie...tu kat tailor lagi x berambik sebab dah lama x balik Tg Malim..;p
Pendek kata, i'm POLKA DOT lover!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...