CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, January 8, 2011

LADAP : Perkembangan Staff Kali - 1 (2011)

Tuuu diaa..1st week keje dah ada Perkembangan Staff wehh!! Sekolah korang ada macam
nie tak?? Pantas dan tuntas sekolah kitorg kan??Hehehehe..
Perasaan sepanjang seminggu kembali ke sekolah? Alhamdulillah...walaupun tahun nie dah tak merasa mengajar kelas2 depan..kebanyakannya kelas2 sederhana dan lemah sahaja..tapi aku tetap pasrah! Iye laa..dh tanggungjawab aku sbg pendidik nie..dah tentu2 semua kategori pelajar perlu dihadapi..tak kisah laa macamana pencapaian diorg sekalipun!
Tahun nie kalau ikutkan jadual versi 1 tuh, aku kene ajar 5 buah kelas..1 kelas tingkatan 5 iaitu kelas carry forward dr tahun lepas 4A5 ke 5A5...ajar subjek BM laa...kiranya nie tahun kedua laa aku jadi 'mak tiri' diorg! Hehehe..tapi nampak gayanya setakat nie ada laa perubahan sikit2 dr segi sikap tu..maybe dah semakin matang agaknya budak2 neh..tak pun dh sedar diri sendiri nak SPM x lama lagi..;p
Then tahun nie judak aku ngajar 4 buah kelas tingkatan 4 iaitu utk 4A6 & 4A8 utk BM dan 4A5 & 4A9 utk Sejarah...so far budak2 nie okey laa..cuma yg kelas2 hujung tu ada laa nakal sikit2..nama pun budak2..;-)
Okey, back to the point..
Kelmarin a.k.a hari Sabtu sekolah kami ada buat Perkembangan Staff utk cikgu2nya..
Tajuknya "Kajian Tindakan" dan penceramahnya ialah Kak Alida , GC Geografi kat sekolah kami..
Yang bestnya ialah ada sesi bengkel dan kami dibahagikan kepada kumpulan2 kecil ikut panitia masing2..
Takde laa ngantuk atau boring sebab boleh buat keje sambil gelak2,borak2..hehehe..
Tajuk Kajian Tindakan Kami :
" Teknik Mengembangkan Isi Karangan"
Tapi rasanya nak kene editkan kasi kecik skop ckit...




My group

Sekian n3 pasal hari Sabtu aku yg indah di sekolah...;-)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...