CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Friday, September 9, 2011

reUniOn+ gaTHeRinG x 5T1 1997

 Lepas balik dari wedding Syu kat Bunut Payong, bertolaklah pula kami ke Tanah Merah..my 2nd home sweet home..tempat aku melewati usia2 remaja dan tempat aku bersahabat dan berkasih..ececece!!
Perjalanan dari BP ke TM dah jadi berkali2 ganda dari biasa! Benarlah dakwaan member2 bahawa Kelantan jammed teruk time raya! Aiyakkk...berchenta gak laa naik cramp bontot dok dalam kereta dari Pendang > Bunut Payong > Tanah Merah !
Sampai2 jer lepak jap umah jiran kami dulu iaitu BFF mak dgn ayah aku iaitu Cik Yah dgn Cik Sen..later aku wat n3 pasal diorang yer..
Gathering+reunion nie diadakan kat umah orang kuat yakni orang yang paling kecoh havoc kat sekolah dolu2 iaitu Yusry Huzaimy...sekarang dah jadi orang kuat uiTm Machang.Mula2 jadi akauntan sekarang dh beralih angin jadi lecturer plak..bangga aku ada sahabat mcm dia nie..memang terror Prinsip Akaun masa sekolah dolu2 tak macam aku nieh..haha..
Kat atas tu gambar Mc Tie bertudung kuning x classmates aku, Dilla wife Yusry selaku tuan rumah n wife Fairoz dgn anak2 nya..
Disebabkan aku malas nak wat caption panjang2..aku dh siap2 buat dialog jer..layankan aje laa











BBQ Ayam yang sangat mabeless..dh rasa macam kat Peri2 Ayam Nando's pun adoo...huhu..







Tuan rumah yang bermurah hati menyediakan hidangan dan tempat untuk gathering kami malam tu..terima kasih daun keladi!





Pendek kata..memang sangat happy giler2 malam tu..sayang sebab x ramai yang boleh joint!
Terkenang zaman2 remaja dulu walaupun kami dh x berapa nak remaja!
Harap boleh get together mcm nie lagi di masa2 akan datang...
Syiokkk ohh..;p

1 comments:

nora rashid said...

best buleh jupo member2 lama...mu blo nk wk open house nyoh..haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...