CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Wednesday, July 28, 2010

aYukaH akU sekiRanYa......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ke sini dgn memakai baju kurung di kala bukan musim kenduri-kendara..
Bukan pula musim pergi open house Hari Raya Aidilfitri mahupun Aidiladha...
Mahupun hari2 kerja 5 hari seminggu memandangkan aku ke sini pada hari AHAD..!!

Kwang3x..tajuk x boleh blahh ala2 novel cintan-cintun gitu!! Hik3x..
Luu pikirr laa sendiri...relevan ke x relevan tajuk n3 dgn story kali nie..
Okey,dipendekkan citer, hari Ahad yg lepas..jalan2 lagi..
X serik2 walaupun malam sebelum tu sakan memborong kerepek dan pau kat Sabak Bernam!

Nak dijadikan cerita , dpt sms dari cousin aku yg dok kat Kg Kayu Ara..
Jemput kitorg ke majlis cukur jambul puteri sulungnya..so,memandangkan aku pun belum pernah tgk baby dia tu..maka bersetujulah kami utk ke sana..
Seawal pukul 11 pagi (awal ke?) bertolak laa ke sana..confident jer hubby drive laju2..aku pun relax jer dok kat sebelah tu jd co-(pilot) driver..;p
tup2 bile dh masuk highway LDP tu,kitorg jadi hilang arah..dah tak tau nak tala ke mana..heran bin ajaib sbb bukan pertama kali sampai ke area PJ tu..selalunya nampak jer signboard nak ke situ ..tapi lain pulak yg jadi pd hari tu..puas pusing2 cari signboard pun x nampak!!
Call cousin aku pun x angkat..maybe bz lyn tetamu kot..
Sudahnya,ajak jer mr hubby pusing balik then ke Tesco Kepong Village mcm gambar kat atas tuh..
1st time kitorg sampai situ...area2 org2 kaya kat Manjalara tu..;-)
Lebih mengujakan bila nampak ada signboard favourite fast food >> A&W Restoran kat situ!!!
Hoyeahhhh 2x!!!
Terus ajak hubby masuk parking cepat2..hahaha..
Lupe yg diri ini sebenarnya berbaju kurung ala2 wanita Melayu terakhir on that day!!
Bila pikir2 balik nak gelak pun ada..tak pernah dlm sejarah hidup aku merayau kat Tesco dgn baju kurung!!
Jadi perasaan utk menjadi perasan ayu bajet2 pd hari itu adalah sgt tinggi skala pengukurannya!!
Tapi biler pikirkan A&W terus hilang rasa malu-segan tu..menonong jer masuk nak cari A&W..
Sampai2 jer kat situ, yaa ampuunnnn!!
Manusianya ramai bangat bukkk..!!
Beratur dr kaunter sampai berjela2 ke luar!Siap wat double triple lane lagik!
Hoihhh..!! Aku ingatkan aku sorg jer 'hantu' A&W..rupa2nya ramai lagi...keh3x..
Bile memikirkan hakikat nak kene tggu lama2 tu..pikirkan lagi anak2 yg mesti boring menunggu..so,mengalah laa..ronda2 laa pusing2 Tesco tu..mmg besar giler Tesco kat Manjalara nie..
Dah alang ada kedai kasut tu,sambar laa sepasang sandal yg ada diskaun 50%..dpt beli dgn harga RM29.90 ajer!! Sukerrr...;p

Pastu perut masing2 pun dh lapar..
Tak dapat makan kat A&W..makan kat food court Tesco pun jadik laa..

Aku makan nie..
Claypot Chicken Rice + Egg
Tak sedapp!!
Macam makan nasik hangit taruk kicap makan dgn ayam n telur separuh masak jer rasanya!!

Hubby's
Yee Mee Soup
Lupe nak tanya dia sedap ke tak..;p

ABC
Semangkuk share 2 org pun takleh habiskan..;-)


Kanak2 lepas makan kene kurung dlm troli..kalo tak konpem berlari bagai x pernah jumpa tanah dibuatnya!!
Then..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Niat nak beli Root Beer Float A&W yg mabelesss nie tercapai jua bila turun2 lalu kat depan A&W org dah kurang sket berbanding tadi..
Beli laa wat hilang kempunan + teringin..
Nikmatnya !!




Yg nie utk 2 org budak kecik wat bekal makan dlm kete sementara nak sampai umah..
dapat makan terus senyap-sunyi-sepi!
Baik jer berkawan..hahaha..

Then singgah Bintang jap..beli barang2 nak masak spagetthi blackpepper yg tak cukup makan mas kat Kyros Kebab ritu!!
Sementara tggu hubby, sempat lagi bagi dak2 kecik nie main bende alah nie..
X sah kalo dtg sini tak main bende nih..Melayang laa 2 keping duit syliing 50 sen aku!
Naper laa bukan 20 sen jer..save sikit duit aku..huhu

Tersengih sampai ke telinga laa dpt main bende nih..
Hai..anak2 oh! anak2..
Sekian n3 hari saya yg ke sana-sini pusing shopping mall pd hari minggu dgn berbaju kurung!
Yaa..yg pada mulanya sangat segan ..
tapi bile dah turun berjalan2 tu..terus lupa malu tadi.. ;-)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...