CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Wednesday, July 28, 2010

~ rEnOvaTiOn iS iN pRoGrESS..;-)

Yezzaaaaaaaaaaa...
Sebagaimana yg dapat dilihat...terdapat beberapa major progress berlaku pd blog baru a.k.a 'umah baru' aku pd hari nie..
Hehehe..baru hari kedua..dh panas bontot+pedih mata + sakit hati tgk blog kosong tak berseri langsung!! Mula laa gatal tangan aku nie nak menggodek n apply segala ilmu yg masih bersisa hasil dr terlibat dlm dunia blogger nie..
.
Alhamdulillahhh...masih bersisa skill aku nak touch up blog nie serba sikit..
Memandangkan lappy masih kat kedai komputer, maka terkulat2 laa kat umah menunggu kepulangan (laptop) hubby dr kerja! Hehehe..
Dapat2 jer terus x ingat donia bukak blog then start keje2 renovation ke atas blog neh!
Haihh..ini baru blog!Belum umah betul2 lagi..tak tau laa mcmane kesnya kalo umah dah siap..mau makan hati kalo tak cukup bajet nak touch up umah ikut selera nanti!!Huhuhuhu..
.
Okeh!1st sekali aku pilih wallpaper a.k.a template untuk 'umah' aku nie...mcm biasa..design mestilah simple tapi terdiri dr pilihan kaler2 favourite..of course laa yg striking itu mengujakan jiwa dan ragakuuuuu...isk!
.
2nd, terus wat blog list...yg nih wajib...sebab dah terbiasa tiap2 hari mesti nak melawat ke site project..bloghopping ke blog member2 maya yg lain baca kisah2 hidup org..hmm,mcm x lgkap plak hari2 tanpa xtvt bloghopping nie...just listkan yg terlintas jer dulu..yg lain2 tu slow2 laa masukkan nanti..;p
.
Then, x lengkap rasanya kalo blog aku xde chat box..ibarat berinteraksi dgn bahasa isyarat jer laa jwbnya!! Mesti kene ada chat box nie wat medium mengeratkan ukhuwah sesama insan..;p
Kat situlah pelawat2 boleh tinggalkan komen,teguran dan kat situ jugaklah tempat nak berkenalan dgn member2 baru..
.
Keempat, lagu2 utk menjadi halwa telinga juga wajibulghunnah dlm blog aku nie..sunyi sepi plak kalo xde ipod yg menyajikan lagu2 pilihan telinga aku kat sini..sambil2 tetamu masuk melawat, boleh laa dgr lagu kan?? Then kalo dengar lagu2 yg ada kat ipod aku nie kat mana2..hrp2 terbayang2kan laa blog aku yg tak seberapa nie..;p
.
Then,yg last aku buat hari nie jugak ialah masukkan traffic feedjit..Yg nie pun penting gak..nak tau berapa pelawat n dr mana pelawat yg masuk melawat ke blog aku pd hari tu..
Okey...tu jer laa dulu progress blog baru aku buat hari kedua ianya dicipta..
Insya Allah, dah pulih sikit semangat aku nak meneruskan xtvt berblogging nie..
Azam baru utk blog baru nie..nak cari masa jugak dlm sehari sekali at least utk update blog nie..tak kira panjang ke pendek..yg penting stay berupdate!
Chaiyok2x!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...