CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, August 28, 2010

aMBik baJu raYa??..hePPy..!!

Cuba angkat tangan saper yg tak suker..x happy time nak ambik baju raya? Or kalo beli yg ready made tu..time nak beli baju raya??
Hehehe..mesti ramai yg x angkat tgn kan? Hehehe..
Samalah jugak alkisahnya dgn Cikgu Ieda nie..
Tersangatlahh sukanya time menapak nak ke kedai Susan tu..hihi
Ermm..sebenarnya, sepasang jer yg boleh dikategorikan sbg baju raya..sbb mmg beli cadang nak wat pakai raya..yg selebih2nya lagi 4 pasang baju2 biasa jer..yg ditempah lama dulu sbb nak wat pakai kerja tiap2 hari jer..alang2 dah banyak sgt kat kedai x ambik2 lagi..maka yg lagi 4 psg tu consider sbg baju raya laa yer??Kui3x..
Official plastic bag of my tailor tetap dan berpencen - Susan Tailor

2 plastik putih dgn tulisan kaler pink
Berisi 5 psg baju baru saya..

Saya senyum sampai ke telinga..Susan pun sama tatkala saya menghulurkan berkeping2 not RM50 kepadanya..siap bagi diskaun RM2 sbb regular customer dia..hehe


Tuuu diaa..
Muka teruja sangat2!


Terus snap gambar dgn plastik nie tnpa mempedulikan anak2 dan suami kat dlm kete tu..hehe



Huhuhu..

Hahaha..lagi aksi gedixx!!
Ini saya punyaaaa..!!!
Hehehehe..
Saya sangat happy walaupun baju2 raya saya adalah baju2 raya yg sederhana dan kain2nya adalah kain2 yg berharga sederhana juga..tapi saya sgt bersyukur sbb sekuarang2nya saya ada baju baru utk dipakai di pagi raya nanti..
Syukur Alhamdulillah di atas rezeki yg diberi oleh Allah swt..
(' ; ')
~ ;-)))

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...