CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Sunday, August 29, 2010

teRimA kaSiH hOtLinK !!

Wahhhhhhh...!!
Ala2 ayat iklan gittew!!
Owhh..ini n3 x berbayar yer tuan2 dan puan sekalian..
Sekadar ucapan terima kasih kat Hotlink selaku syarikat telekomunikasi terkemuka kat negara nie..yg kebetulannya saya merupakan salah satu dari billion rakyat Malaysia yg menggunakan servis nie...
Nak tau nape saya ucapkan terima kasih kat Hotlink tak??
Let's cekidout!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kelmarin saya suruh encik hubby belikan saya top up Hotlink utk saya yg kebetulannya dah tamat tempohnya..so, encik hubby pun berlenggang2 kangkung turun laa ke kedai utk membeli prepaid Hotlink yg saya gunakan sejak saya mula2 menggunakan telefon bimbit dari tahun 2000 yg lalu..maknanya dah 10 tahun laa saya setia dgn syarikat telekomunikasi nie..
So far, xde problem n connection kat mana2 tempat yg saya selalu pergi adalah sangat memuaskan hati!
Then hubby pun masuk dlm kete then bagi 2 kupon nie kat saya..
tercengang2 laa saya sbb saya suruh dia belikan tiket prepaid tapi bende alah nie plak yg dia beli..
Rupa2nya bende nie adalah prepaid top up yg berharga RM15 dan menariknya ialah mcm2 ganjaran yg ditawarkan dlm tempoh yg sgt terhad sajer..
Yang paling besttttt lagi ialah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Taraaa....
Dgn satu tiket top up Hotlink yg bernilai RM15 nie bukan sajer saya dpt mcm2 ganjaran tapi juga dapat tebus dgn 2 ketul ayam KFC!!
Hoyeah2x!!
Saper x suker dpt ayam KFC free kan??
Beli prepaid dpt top up then dpt jugak pelbagai ganjaran + 2 ketul ayam KFC!!
Kami beli 2 tiket nie so dpt laa tebus 4 ketul ayam KFC secara PERCUMA!!
Wahhhh...macam x percaya pulak!!
Bile dh rasa mcm percaya sikit, teruslah saya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Paksa hubby turun sekali lagi ke kedai top up tersebut utk membeli dua lagi tiket prepaid Hotlink yg sama!
Dapat 4 keping tiket top up yg bernilai RM60 dan yang paling best lagi..
.
.
.
.
.
.
.



Kami dah berjaya mengumpulkan tiket utk menebus 8 ketul ayam KFC secara percuma!!!
Hoyeahhh!!
Me likeyyyy!!
Esok2 leh laa pi berbuka puasa kat KFC dgn menebus 8 ketul ayam nie..hehehe
Terima Kasih Hotlink!!!
P/S: Semua pengguna Hotlink!!!!! Cepat serbu kedai2 telefon n beli top up nie skarang!
Then kita serbu plak KFC ramai2..hehehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...