CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Tuesday, October 26, 2010

daPat gaK maKan laSagNa..hihihi

Beberapa minggu lepas aku dok kecoh2 kat FB ckp teringin nak makan Lasagna...x kira laa Chicken or Beef Lasagna...yg penting lasagna! !Huhuhu...
Lepas kuar jer status aku teringin nak makan lasagna tu, terus berdesup2 kengkawan n students bagi komen n cadangan kat mana nak makan lasagna yg sedap..
Yg aku tau kalo nak makan lasagna kat Secret Recipe dgn kat Domino's Pizza jer laa...huhuhu..itu jer pilihan terdekat yg ada kat area nie..Pizza Hut punyer aku x pernah try lagi sbb tak berapa temptation rupa parasnya di mataku! Hehehehe..
Ada yg cdgkan pi makan kat KLCC laa..kat Bel Besto laa..macehh yer korang sebab sudi bagi cdgn tempat2 mana yg boleh dikunjungi kalo teringin nak makan lasagna n western foods yg lain...
Nak dijadikan cerita...masa jalan2 beli groceries kat Tesco Rawang ritu, masuk2 jer entrance dia dah terpandang signboard nie..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ermmm...kedai pizza ?? Mesti ada jual lasagna kan??
Ushar punya ushar tengok ada menu lasagna...siap ada set lagi...
Ape lagi terus sound awal2 kat hubby nak makan lasagna yg diidam2kan kat sini...
So, order laa Beef Lasagna..
Sementara tunggu order sampai, mcm biasa laa aku teruskan dgn aktiviti2 gedik santai anak beranak..;-)

Dimulakan dgn gambar muka penuh ketidaksabaran mau makan itu lasagna yg diidam2kan..
Hoihh!! Kalah org mengandung 6 bulan laa ko nie Cikgu Ieda !!

Terus menunggu dgn rasa x sabar..hahaha


Abis botol2 air pun jadi prop utk bergambar dgn aku kali nie..
Nampaknya botol n gelas tu berjaya 'menenggelamkan' aku dlm gambar nie...
Dlm dunia realiti, aku yg berjaya menenggelamkan air2 tu ke dalam esofagus aku nie..heheehe
Best gak air nie minum sejuk2..hehe


Okey, makanan dah sampai..
Hubby's : Chicken Tortilla
Nampak jer kecik tapi x larat nak habiskan..huhu
Owhh..yg nie pulak saya punya..
Masa waitress serve tu..tgk mangkuk kaserol nie mcm kecik jer...haishh!! mcm x cukup..tapi bile makan tu ...hahaha ...terpaksa pass kat mulut org lain sorg sikit..haha
Tapi sedapppp...bolehlah makan lagi bile2 teringin..Alhamdulillahh..

Tu diaa...kaya dgn cheese!!
Bagus untuk menternak lemak2 dan kolestrol di badan anda...;-)


Muka 2 beranak yg happy sbb dpt makan..ngeh3x..

Anak + apak!

Pulun jgn x pulun yer, bang??
Licinnn...hahaha
Alhamdulillah...;p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...