CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Friday, April 15, 2011

haiHHH..meRemBes saLiVa aKuuuu....

Owhhhh..please!!! Nak telan benda nie..huhuhu..

Dah 2-3 hari dok terbayang2 hotcakes nie..tak tau laa tiba2 jer teringin..

Korang tengok gambar kat bawah nie..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

So,how?

Tempting,right??

Huhuhuhu..

Makan panas2 letak butter+honey or maple syrup..perghhh!!

Meleleh saliva dgn air mata aku right now!Huhuhu..

Seingat aku, last aku pekena pancakes nie masa stay kat Quality Hotel dulu..

time bekpes jer tala benda nie tak tengok bende lain dah..maklumlah..susah nak jumpa!

Nak buat sendiri x gigih pulak sebab aku sorang jer layan bende nie..,yg lain2 x berapa nak layan..malas nak menggigih kat dapur sendiri!;p

Melelehhhhhhhhhhhh......



So, ape tunggu lagi??

Pandai2 laa bagi hint kenyit2 mata kat mr hubby pergi mc D pekene nie..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Mc Donalds Breakfast

For sure nak yg hotcakes yg gebu n ada butter+honey nie yer...

Sekian n3 ngengada perut stokin tuan punya blog!

TQ!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...