CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Thursday, June 2, 2011

faMiLy tReaT @ piZZa hUt..

Malam Ahad lepas, bawak my mini+happy family pi Aloq Staq untuk makan pizza..tak banyak choice sangat rasanya kalau kat Kedah nie Pizza Hut jer laa yg ada kot..(sorry kalau saya tersilap yer..;p)


So,sebelah petangnya dah siap2 sound awal2 kat satu family supaya agenda pada sbelah malamnya direservedkan utk family xtvt sajer...maklumlah kalau tak gtau awal2 kang ayah aku pi joint geng2 RELA dia laa, mak aku pi praktis geng marhaban dia laa..n tak kurang jugak adik lelaki aku yg memang kaki merayau a.k.a kutu embun malam2 tuh!


So, bila dah inform awal2 mcm tuh, dapatlah kumpulkan satu family...bukan senang nak spend time satu family macam nie semenjak masing2 dah besar n berkeluarga nie..


Ikutkan anak2 aku yg berdua tu merengek nak makan kat KFC,nak2 lagi Pizza Hut nie bersebelahan siap boleh nampak deri cermin kaca lagi dengan KFC! Alaa..yg dulunya Panggung Cathay x silap aku! Teringat plak kenangan dgn bekas2 pakwe masa muda dolu2...wakaka..


Besar n luas gak Pizza Hut nie..cantik deco n design nya!


Kitorang lepak kat dalam jer...malas nak lepak luar takut bdk2 nie berlari ke sana-sini jenuh plak nak mengejarnya..;p


Aku order 1 Large Super Supreme Pizza, 1 Regular Chicken Supreme Pizza, Meatball Bolognaise Spagetthi lepas tu ada sekali 6 mangkuk mushroom soup, garlic bread n 1 jug Pepsi...utk mak dgn ayah yg tak minum air berkarbonat, aku order Hot Passion Tea..kelat giler! Cian plak mak dgn ayah terkula2 nak menghabiskan teh tu..hehehe


Nampak mcm sikit tapi berchenta gak laa kitorg main passing2 all around the table pan tu nak suruh tolong perabiskan sorang sikit sampai laa licin..hehe


Alhamdulillah....happy dpt belanja family sekali sekala mcm nie..;p


Nie plak gambar masa dok menunggu order kitorg sampai..


Macam2 aksi adaaa...
Makan timeee..!!


My beloved family..><



Uya n Yie



Uiks! Lapor bebenor ke mak yong sampai nak digarfukan lobang hidung Yie tuh?? Wakaka..



Mak n Mak.....Yong!
Baru2 lagi..boleh laa bajet2 pakai fit2 mcm nie..ko tunggu lagi 6-7 bulan tengok baju pesen ape yg boleh muat?? Hahaha..




Anak teruna den nan sorang!







Nie jer sekeping gambar kami pd malam tu..bz dok snap gambar org jer kejenye! Hehe..



Ahahaha..mak aku wat muka boring!
tak sedap agaknya spagetthi tuh..hehe



Pok Cik Santa Clause! Hohohoho...







Masa menapak gi tempat parking tu, tetiba ternampak nie..


Wahhh...loike!! Cute jer kalo kete kaler putih yg compact mcm nie letak sticker ala2 gegirl mcm nie..


Korang rasa,kalo Viva kaler putih letak sticker mcm nie cun tak?? Wink3x..hehe


Insya Allahhh...;-))))

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...