CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Friday, June 3, 2011

sHawL & tuDUnG : LeLoNg2..muRah2..hehe..

Bila cuti sekolah nie kan, dok lepak jer kat umah memang boleh buat aku mati kutu! Salute n tabik giler laa kat surirumah sepenuh masa di seluruh dunia nie..ntah laa..aku rasa, walau sepanjang hari aku buat keje2 suri rumah pun, tetap gak terdetik rasa boring bila dok kat umah nie...nak kata aku dok sajer goyang kaki tak jugak..aku buat jugak keje2 mengemas, membasuh,memasak, layan anak n sebagainya sepanjang waktu cuti sekolah nie..err..yup! Aku admit memang kalau time school days aku jarang2 mengemas rumah...masak tu masak jugaklah dlm seminggu, cuma rumah jer macam x sempat sangat nak berkemas..ntah laa..maybe aku nie kurang berminat skett bab kemas-mengemas nie..selalunya mr hubby yg lebih banyak mengemas sementara kami 3 beranak lebih suka wat sepah!

Okey, memandangkan dah mati kutu kemas dr depan ke belakang...maklumlah umah sempit jer,setakat mana sangat pun nak dikemas pun...so, terpandang laa kat hanger shawal yg tersenget2 kat dinding bilik belakang...

Ermm...baik aku kemas shawls laa..;-)

Kemas punyer kemas, baru aku perasan dah tak cukup 3 hanger utk sangkut kesemua shawls dgn tudung express cap jalan TAR dgn cap pasar malam aku nih! Tu tak termasuk tudung2 syria bercorak, selendang Dato' CT dgn tudung bawal yang dah masuk dlm satu kotak besar kat bilik belakang tu jugak! Nak bagi kat orang semua pun sayang gak, mana tau nanti2 kot timbul balik trend tdg2 tu semua...so, simpan sajer laa..;p



Tudung express nie beli kat pasar malam sajer,..xde laa mampu nak pakai brand yg mahal2 tuh...sayang duit plak rasanya! hehe..
Aku jrg pakai tdg pesen nie..rasa mcm x berapa nak suit dgn bentuk muka aku!
Time aku pakai jer mesti nampak muka bertambah2 debab dgn dagu yg berlapis2!!
Geram tgk org lain pakai comel jer..huhu

Yg nie memang all time favourite laa..
Nak2 lagi shawl georgette plain nie...senang nak matchkan time gi keje dgn baju2 bercorak..
Yg Shawl Pakistan Glam tu plak aku beli sbb nampak mewah jer..tapi ada laa dlm 3-4 helai jer yg aku guna setakat nie..selebihnya mcm x berapa nak selesa..kene selalu pakai n basuh baru nak lembut n jatuh terletak agaknya...kalau time beru2 tu keras kejung jer nak lilit pun...lilit kat tengkuk dah mcm robot keras jer kat leher! Huhuhu...

Pilih3x..murah2..lelong3x..


Shawl corak2 plak selalunya aku kenakan dgn baju plain..kalau baju bercorak idok ler aku pakai yg bercorak sbb nampak mcm sarat sangat...

Selalunya aku nie pantang tengok yg berkenan kat mata, main sambar beli jer sbb murah dlm RM8-RM10 jer...kalo beli kat Muaz Textiles tu lagi laa berbaloi2..boleh wat berniaga lagi..haha..

Ermm...lepas2 nie nampak gayanya kalau nak tambah koleksi kene laa beli hanger dulu..kalo tak konpem berterabur laa kat bilik belakang tuh..huhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...