CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, June 4, 2011

ke hOsPiTaL seLaYaNG...unTuK maKaN keNduRi..hihihi

 Sajer bikin suspens kat korang jer kan tengok tajuk kat atas tuh? Ingatkan emergency ape laa yg sampai nak ke hospital tu kan?? Hehehe..
Aku nie kalau bukan sebab sakit or melawat org sakit, memang tak payah laa suruh aku gi spital..elok2 sihat pun terus jadi sesak nafas laa,sakit kepala laa tengok gelagat2 org kat hospital..Yaa Allah, semoga diriku dan keluarga dikurniakan kesihatan yang baik..Aminnn..
Hari nie kami bertiga beranak masuk ke kawasan Hospital Selayang sebab memenuhi undangan ke majlis perkahwinan kerani di sekolah tempat kami bekerja iaitu Siti Aishah atau nama manjanya ECHA dan pasangannya Zaidi...
Kami bertolak dlm kul 1 tengahari then sampai kat Kuarters Kakitangan Hospital Selayang tu dalam kul 1.15 tengahari..senang jer cari parking,maybe sebab awal lagi kot..dok ushar2 jugak kelibat si Echa tapi mak dia cakap dia kat atas so, tak dapat laa jumpa dgn dia...tunggu jugak kedatangan pengantin lelaki tapi dkt pukul 2 pun tak sampai2 lagi..sudahnya x de laa nak jumpa dgn pengantin ataupun snap gambar2 pengantin..hehe..buat kali pertama aku pergi kenduri kawen tapi x dpt tengok pengantin! Kesian kat aku..hehe..

 Tak dapat tengok pengantin, dapat tengok nama pengantin kat door gift nie pun kira okey laa tu, ye tak?? Hehehe..

 Segan sebenarnya nak snap gambar2 kat tempat kejadian..tapi curik2 gak snap pakai versi takde flash..hehe..yg baju kuning oren tu sedara mara or adik beradik pengantin kot...depa semua bersedondon serba kuning+oren hari nie...

 Off course laa part yg paling mengujakan! I loikeee...
Huh! Part tempe tuh yg paling merembes salive tuhhhh...
Kalau awal2 aku ushar makanan konpem aku x ambik nasik minyak..aku lagi prefer nasi putih dgn lauk pauk kampung rather than nasik minyak sebenarnya! Huh...rugi betul menengokkan ada ulam2an dgn sambal belacan kat situ...dah silap tersenduk nasik minyak plak,takkan laa aku nak reversed tuang balik nasik minyak kat dlm tong nasik tuh?? Mau kene jeling dgn org2 yg beratur panjang kat belakang aku tuh...
Tapi aku nie kan versatile aku slumber jer senduk sambal ikan bilis tempe tu dan digandingkan bersama2 dgn lauk pauk set lengkap utk nasik minyak! Fedulikssss...!!! Masuk tekak dgn perut aku gak kan?? Hehehe..nyesal ceduk sikit sgt sambal tempe nih...sodap laa pulak...huhuhu...
Korang agak2 kalo aku slumber jer angkut pinggan sambung beratur semata2 nak tambah sambal tempe nie ada orang ushar tak?? Cer-teka,cer-teka!! Hehehe...

 Laki aku yg kebuluran  kelaparan sebab kuar pi kedai tayar berbekalkan sekeping roti bakar sajer...balik2 umah macam nak makan kami 2 beranak  menggigil kelaparan! Hehehe...ala, rilex laa bang..kata nak makan kenduri..kita bawak perut kosong baru laa afdhal kan? Kang kalo makan setakat sekadar  di pinggiran Batu Caves  cuit2 jer nanti tuan rumah ingat lauk pauk diorang kurang membuka selera...tak baik kecewakan hati tuan rumah! Uhukss!!

Usahkan laki jer menggigil, aku pun sama laa nokkk...lapor jer semedang semenjak-2-3 menjak nie...pastu sibuk tensi nape spare tyre timbul sana sini..huhuhu..
Tapi tengok sambal tempe punya pasal, aku mengalah laa jugak..hehehe..
Belasah jer nasik minyak dgn sambal tempe, okey what?? Kata versatile kan?? Hehehehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...