CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, June 11, 2011

sEsi fOtOGeDiKs @ saWaH paDi..

 Dalam n3 yg lepas aku ada story pasal aku balik Kedah ajak cik mek molek dari Kelate kan? Haa..kali nie nak tempek gambar2 fotogediks kami berdua iaitu aku dgn Syu...
Ajak dia ikut kami balik kampung sebab kesian plak tengok dia sorang2 jer kat umah sewa bujang dia tu..member2 lain tak balik sini lagi...
Happy laa dapat bawak dia pi kampung aku sebab dah dapat agak aktiviti kami mesti menyeronokkan! Apa lagi kalau bukan BERGAMBAR!
Aku rasa susah nak cari teman sejiwa+sekepala dlm bab2 bergambar nie...nak2 lagi melayankan sawan kamera aku nie..dengan dia nie pantang nampak aku kuar kamera mesti automatik jer masuk mood..begitulah sebaliknya! Ahahaha...
Memandangkan percutian kami cuma sehari semalam sahaja, maka x sempat laa nak bawak dia pusing2 satu Kedah..cukuplah buat dia happy sebab dapat tengok sawah padi dan mengabadikan kenangan kat sana...
Malas nak wat caption utk gambart2 stok kombo di bawah...layan jer laa sampai pening lalat!
Bersedia?? Jom...
.
.
.
.
.


























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...