CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Wednesday, November 9, 2011

SEMAKAN PERMOHONAN EG TUKAR : ALHAMDULILLAHHHH...TQ ALLAHH..


Alhamdulillahh..syukur ke hadrat Ilahi..Tuhan Yang maha Pengasih lagi Maha Penyayang..
Pagi-pagi diceriakan dengan berita gembira kat atas nie..senyum sampai ke telinga walaupun kondisi diri tak berapa mengizinkan sebab demam+batuk+selsema..
Terasa tiada tandingan preskripsi ubat yg doktor bagi berbanding berita gembira nie..inilah penawar yang saya cari dah harapkan selama nie.. Alhamdulillah syukur sekali lagi..
Sekarang, sudah confirm pertukaran saya diluluskan untuk ditempatkan di bumi kelahiran tersayang iaitu di KEDAH..just tunggu surat pertukaran dari JPN Kedah ke sini..
So, sementara tu, saya akan meneruskan tugas saya seperti biasa...kerja2 yang belum siap perlu dibereskan..barang2 rumah dah boleh start packing sikit2..baru tak kelam kabut nanti..
HAPPY!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...