CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Tuesday, July 27, 2010

TENSIONNNNNN + STRESS..!!!

Tak pasal2 blog lama aku yg ku sayangi..yg kudaftarkan di bawah nama lovelyazalyea.blospot.com x psl2 diremoved!!
Tak tau nape boleh jadi mcm tuhhh!!
Frust gilerrr!!
Sangat giler2 frustnya sbb dh setahun lebih aku create blog tu..dah laa nama tu dh tak boleh gunakan semula..aku dah laa sayang sgt2 dgn nama lovelyazalyea tu..hasil gabungan nama putera dan puteriku yg tersayang!!
Azfar + Atilyea = Azalyea
Nak tak nak terpaksa create segala2nya baru..dr email,password n blog baru..cilakak betul laa!!
dah lama tak maki org sebenanrnya!!Tak tau laa sape yg nak dajalkan aku plak neh..pdhal blog aku tu adalah personal blog yg berkisarkan hidup dan kehidupan kami semata2..haihhhh!!!
Stresss!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...