CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, October 16, 2010

beRkHidMat kePaDa baKaL penGaNtin...

Masa nak berkahwin 6 tahun yg lepas, my sis Uya merupakan antara individu2 yg bz menyiapkan persiapan utk majlis perkahwinan aku....dah 6 tahun berlalu..now's it's time for me to return back the favour! Hari tu masa Uya bertunang ada jugaklah aku bagi sumbangan idea, sumbangan tenaga dan tak lupa juga sumbangan dari segi wang ringgit...apa yg mampu Insya Allah aku akan tolong...
Ikutkan kelmarin lepas sekolah ganti...badan dh penat...ikutkan nak balik lepak kat umah sajer...hubby pun OT..lagilah malas nak ke mana2...Uya plak dh lama sms ajak aku temankan dia ke Tg Malim utk tempah baju akad nikah dia dgn Padel... pikir x sudah sbb malas nak ke mana2 dgn 2 org budak yg hyper tanpa suami di sisi bersama2 berkejar2an mengejar bdk2 nie nanti...mujur laa diorg sampai umah lewat petang...sempat laa hubby balik keje....then skali laa ajak mr hubby ke Tg Malim..tapi awal2 dah sound..."kita x tido sana tau bang?.." huhuhu..dgn alasan...nak marking paper sambil kemas2 umah pd hari minggu! Saya berjaya...yes2x!!!


Plan asal nak dtg ambik dlm kul 2 tapi sebab encik bakal pengantin lelaki pi servis kete...maka terdelay sampai kul 5.30 ptg!
Sempat laa pengantin lama nie possing gedik2 jap..haha

Taraaa....nie laa signboard kedai tailor tetap dan berpencen saya si Susan...
Sampai dkt kul 7.30 tapi sbl tu dh call suruh dia tunggu kitorg...mujur aku nie regular customer dia kalau tak sorry laa dia nak tggu katanya...hahaha..special youuuu..!!


Encik bakal pengantin lelaki sdg ambik ukuran badan...
Manakala bakal puan pengantin perempuan sdg bz membelek2 design baju nikah yg diidam2kan...
Aku?? Of course laa jd photographer tak berbayar! I loike...

Discuss jgn x discuss ekk??
Discuss sampai lebammm..haha

Okey..dh siap!
Jom pi psr malam plak..
Pi cari tudung..we loike..haha
Last but not least....
Acara wajib...hehehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...