CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ PREMIUM BEAUTIFUL CORSET FOR HEALTH & BEAUTY ~

Jika anda berminat untuk membeli korset Premium Beautiful ( satu-satunya korset untuk 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan ) serta berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut peluang biz Premium Beautiful dalam mengubah kehidupan anda, bolehlah menghubungi saya untuk menetapkan temujanji hari ini. Runding cara dan demo adalah PERCUMA.



0176776001

Saturday, August 13, 2011

Iftar Ramadhan : Day 12 @ KFC..

 Hari Jumaat lepas, aku MC sebab sakit perut + sakit2 badan.. lemah melepek jer rasanya! Then hubby cakap x payah laa masak kita g buka puasa kat luar..ermm..ikutkan xde selera nak makan tapi layankan jugaklah permintaan anak2 yg nak berbuka di KFC...kat sinilah berlakunya insiden seperti yang aku story dalam previous n3...ermm..siap ada lagi muka2 pelakunya flashback kat dlm cermin tu..nasib korang laa budak2 jadi bahan kat dlm blog aku..saper suruh buruk perangai sangat! Kan dah kantoi satu dunia tau psl perangai korang!..;p

 

Biasa laa kalo gi KFC memang cheezy wedges nie yang direbut2kan oleh mama dengan abah! anak-anak...
Order satu memang x cukup..terpaksa order dua pun x cukup jugak baru cukup!
Kalo laa sos keju tu ada jual..konpem aku beli banyak2 buat stok! Boleh buat sendiri jer kat umah..huhu..

 




Muka Encik Jimmy Jr. yang menahan nafsu lapar godaan ayam goreng dan cheezy wedges kat depan mata...cian terkulat2 pandang pastu berkali2 tanya.." Dah oleh akann kerr ma..??"..hihi

 

Haaa...cer ushar2x..muka orang2 tak posa kat sebelah sinun! Slamber badakk jer kan?? Ketika aku jenuh nak memujuk dan memotivasikan anak2 aku suruh tunggu azan..depa boleh bergelak ketawa melantak siap menunjuk2 plak kat bdk2 kecikkk...ngokk!!

 



Tyea wat muka cool...Isyraff plak dah hot semacam time nie..haha..




Cer tengok anak2 aku ushar ape laa agaknya!
Haa..masa nie laa depa tengah terpinga2 tengok orang tak berpuasa makan! Lepas tu jenuh laa aku memujuk Isyraff suruh bersabar...
Dialog yg keluar of course laa kalo tengok pada bukaan mulut mestilah dialog ..
" SABAR LAAAA..."...;p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...